Thursday, November 27, 2008

FisH n NachOs



malam tadi, aku keluar berpusing², duk terperap atas katil, tu bukan cara aku, semakin aku duduk tanpa berbuat ape², semakin aku serabut, pada mulanya ingat nak berjumpa dengan seseorang lantas terus balik, macam² alasan yang aku lakukan, bukan taknak berterus terang, tapi saja nak menduga fikiran nya, tapi tak kesampaian, masih marah barangkali....

biar lah, aku faham keadaan dia yang sedang berbelah bagi... kadang² terasa seperti aku pulak yang dah jadi beban pada dia, berasak² merebut tempat dalam hatinya.. cukuplah sekadar melintas di depan rumahnya dan menjamu mata untuk menenangkan sedikit hati sendiri...

aku makan di sebuah kedai berhampiran rumahnya, agak kurang orang, kebiasaannya ramai, maklumlah, hujan, hot choc dengan fish n nachos.. sumpah tak sedap fish n nachos dier, ikan dier still hanyir, makan sepotong dua, pastu aku tinggalkan jer..

malam tadi hujan lebat, pemandangan aku ketika memandu agak terhad, memang dari dulu lagi agak sukar sikit bila memandu malam, tambahan pulak kalau hujan, n mata pulak pedih²... silau...

rindu pulak nak menjamu dengan raksaksa ketiak di amigos... hmm...

belum sapai ke rumah, ma dah call, bising² suh balik ke hosp. aku sangat malas sbenarnyer...
so, pulang lah aku, dengan kekecewaan.. huhuhu...

No comments: