Wednesday, November 26, 2008

SecaWan FreSH OrANGe, sEpeKEt GLukOs

sarapan yang membosankan, tekak melayu aku nih perlukan nasik lemak, dan teh tarik... paling tidak pun sekeping roti canai yang berminyak dicicah dengan kuah dhal atau pun dibanjirkan dengan kuah asam pedas...

"wei, meh la datang sini, aku ader bender nak ceriter kat kau..."

'aku ader class la'

"ala, takpenting tu smuer, aku nih lagi penting dari kelas kau... kalau kau tak g class satu hari, tak bodoh der... paling tidak pun kau kantoi paper, pastu kener ripid paper, bih kalau aku mati arinih sebap kau tak datang, boleh ripid balik kehidupan aku ker? siap kau, aku mati, aku carik n cekik² kau!!!!"

'sial la ko, jap aku mandi'


hampir stengah jam aku tunggu, baru lah si badigol soot nih datang..


'ha, per bender?'

"jom bawak aku g old town, aku nak makan nasip lemak lah, pastu aku nak on9"...

'sial kau!!'

No comments: