Wednesday, April 16, 2008

Dan Selangkah Lagi Mendekati Kematian

ok, dah dekat 20 minit aku biarkan cursor nih terkelip² kat dalam kotak compose yg kosong nih tadi.. sekarang dah ader ayat...

aku tak tau nak tulis aper untuk memulakan... patutkah aku mulakan dengan ayat "hye", atau aku hannya perlu kluarkan smuer kata caci maki yg tengah belonggok² dalam otak benak nih...

aku takpernah menulis sebelum nih, perlu ker nak kenalkan diri? ala, takyah kowt.. aku manusia biasa, sama jer cam sesetengah dari ko org smuer.. membosankan, menjengkelkan, hati keras, hati lembut, otak benak, poyo, dan laen²..

tujuan utama aku buat blog nih, boleh dikatakan hannyer untuk melayan perasaan n nafsu sendiri, layan nafsu serakah yg takpernah puas dengan aper yg aku ader, aper yg aku buat, dan aper yg aku dapat...

aku agak suka memaki hamun tak bertempat, kenapa? tah, aku pn tak tau, dan harap jangan lah ader yg tersinggung, kerana tersinggung hannyalah perkara yg merugikan...

tah tak tau nak tulis aper lagi... hope ko orang cepat bosan dengan blog bosan yg banyak menceritakan kebosanan hidup aku nih..

1 comment:

Afiqah Mustafa said...

pergh. aku tak taw nape aku ley baca blog ko ni smapi la post ko yg terakhir ni. tak perasan lak yg aku dah bace semua entri ko dlm satu mlm je. papepon, ko best. aku mmg suke komen tah pape. salam.