Wednesday, April 30, 2008

Jem

tiap pagi,
aku bangun dengan nafas yg berbau akibat dari hembusan sampoerna n bau neskafe malam tadi.. dengan mengharapkan kehidupan akan jadi lebih sempurna.

contohnya, bangun dalam keadaan separuh bogel sambil diapit oleh 3 orang gadis tinggi lampai berbuah dada gebu putih wajah persis model yg sedang melambak tidur di atas katil ku dengan wajah senyum kepuasan akibat pertarungan yg memberangsangkan malam tadi,

mungkin juga bangun pagi dan mendapat berita bahawa harga minyak telah turun dengan mendadak...

tapi tu smuer hannyer angan² nakal orang muda spt aku nih.. :)

mlm tadi,
waktu pulang dari wangsa maju, aku menempuh saat² yg menyundalkan di jalan raya.. jem.. kenderaan bergelak puki sundal punyer slow, aku tersangkut dalam kesesakan tu diantara 1 hingga 1 stengah jam.. mata plak hyper mengantuk akibat tidur yg tak menentu kebelakangan nih... kire sempat gak la aku terlelap 2-3 kali dalam kreta dan kener hon dengan kreta blakang.. huh!, bodoh punyer kreta belakang... taknampak ker tengah jem teruk...

untuk mengurangkan kadar kemengantukkan, aku capai hf, check² no talipon.. maner yg terlintas, aku dail...

"hallu~"...

"hye u, naper lamer tak call? luper kat i eyhh?"

"lerrr, tak lah, cumer sibuk sket jer skrang nih dengan projek jual beli senjata"...

"banyak la u punyer senjata, u kat maner tu?

"huh betul la,i kat dalam kreta nih, tengah stuck dalam je, adalah sangat mengantuk, then tetiber tringat kat u"...

"huh u nih, time² mengantuk, time² boring, time² horny baru nak ingat i, menci lah i camnih"

"ler, bih tu.. nak buat camner, just time² camnih jer yg boleh menyebabkan i ingat kat u"...

"hehe.. takper la, as long as u masih ingat kat i, i ok jer, biler la ek dapat jumper u, nanti i masuk blajar kat kl, kiter jumper k, u dah janji ngan i kan..? kan..? hehehe.. cayang u"

"janji? hmm jap i ingat.. hmmm (**PINN PINN!!!!) eh u, ok lah, krang i call balik k, daa"... tuttt tuttt tuttt tuttt.....

aku nyalakan sebatang rokok... huh.. perempuan..

slow² trafik bergerak.. dalam hati aku macam² andaian aku buat..

**"nih mesti polis bodo buat sekatan nih, mesti nak halang orang masuk kl untuk demo besok nih, sajer jer, nak takut² kan rakyat, kunun dengan ada nya anggota membuat kawalan, maka rakyat akan terselamat dari kacau bilau lah, haper lah, huh!! hutak dier.. setau aku, time demo, yg mula buat kacau dulu pun, polis.. baling batu lah haper lah, bangang!! siap baek lah, satu hari nanti, tunggu sampai smua anak muda bangkit jadi barisan hadapan, TEMPURRRR!!!! huh tapi bebudak muda kat malaysia nih heboh kan dengan kehidupoan sendiri jer.. eh, jauh dah melalut nih.."


**"nih mesti ader lori terbalik kat simpang depan tu, huh, mintak² yg terbalik tu lori arak, so boleh la brenti lepak minum jap kat depan tu nanti.."

**"nih mesti ader mat rempit eksiden kat depan tu, mesti kepala otak dier terburai kat atas jalan, jem nih pun mesti sebap smuer kreta tengah selit² untuk mengelak dari terlanggar isi otak matrempit tu.."

**"dan laen²"..

aku tengok meter temp. kreta aku makin meningkat, tengok level air pla, aduh 2 drpd 3.. huh, kerisauan melanda aku sekejap, **nih kalau brehenti kreta aku tengah flyover nih, memang tak cukup bakul nak tadah maki nih..

mujur lah sempat, rupanya, depan tu ader satu trela sundal sedang menundal sambil pemandunya duduk menyundal akibat kenderaan sundal tu mengalami kerosakan yg agak sundal.. lepas jer dari trela sundal tu, terus aku memecut untuk menyejukan semua air di dalam radiator.. fuh, terasa bahang enjin menyelinap masuk ke dalam kereta...

No comments: