Wednesday, December 3, 2008

KaU SUNDaL!!!

aku akui, kita kenal tak lama...
tapi dalam tempoh masa sundal singkat nih, aku dah kenal dengan semua perangai kau, semua gerak kau dapat aku baca, bukan sekali dua kau bersalin kulit sepanjang pengenalan kita, banyak kali!!!!

aku tempat kan kau di tempat yang istimewa, aku belanja kau makan, tiap malam aku ketuk kaca yang memisahkan kita, tapi, akhirnya, kau pergi begitu saja.. kau sundal!!!

aku rindu pada kau, walau aku tahu, kau masih ada di sekeliling ku, kadang terasa, jari jemarimu merayap di pipiku ketika ku sedang tidur, bila terjaga, aku akur, itu hanya ilusi....

ingat tak kau pertama kali bebola mata nih kau tenung?

ingat tak kau pertama kali jari jemari halus kau merayap di tangan ku?

ingat tak kau gelak tawa ku bila melihat telatah kau berlari² kecil?

ingat tak kau betapa bangga nya aku bila membawa kau berjumpa rakan² ku?

kau sundal!!!

kau sundal kerana meninggalkan aku!!!!


hati aku berbelah bagi... kadang² risau tentang keadaan kau bila kau tiada di sisi katil ku, kadang kala aku menyumpah seranah kerana kau sanggup melarikan diri dari aku.. apa salah aku!!!? apa salah aku sampai kau sanggup tinggalkan aku keseorangan menderita macam nih!!!!!?

pergilah... pergilah kalau itu yang kau mahukan.. kebebasan, aku tau, kau idamkan kebebasan yang mutlak.. pergilah... sekurang²nya, kau telah mengajar aku banyak perkara...

sekarang, aku dah tak hiraukan pasal kau lagi... aku sudah ada teman baru, yang lebih mungkil dah besar dari kau, walaupun baru mengenalinya, tapi gerak lembutnya, cukup untuk buat aku melupakan tentang engkau yang tidak mengenang budi... cukup untuk melupakan kau yang murah!!! bukan satu, tapi aku sudah punya dua pengganti mu... baca bibir ku ini sundall!!! DUA!!!! D.U.A!!!!!! paham? yang lebih besar dari kau!!!!

sengaja aku lampirkan sekali warkah ini dengan gambar mereka, dengan harapan bila kau terbaca nanti, kau akan menyesal dengan apa yang telah kau lakukan terhadap diriku, dan diri kau sendiri... btw, mereka lebih gemar bergambar dengan ku dari kau yg hannya tahu melarikan diri...







cik rose hair tarantula








cik red knee tarantula


huh!!! puas hati aku, setakat costarican tiger rump tarantula macam kau, melambak boleh dapat!!!

5 comments:

FARYN said...

wah,gerun!

SUNDAL JALAN said...

heheeeee....

Si Mata Hitam said...

gileeeeeee kulllllllllllllllll kauuuuuuuuuuuuu!!!! aku slalu kutip spider kat celah daun pandan jer.

woaaaaa (mulut nganga)

akiss. said...

ish. geli btul spaide tu!

aros said...

grammostola rosea dan brachypelma smithi itu nampak sungguh anggun,

marilah bersama rakan2 di sini:

www.mtsociety.com/forums