Tuesday, December 2, 2008

MembUdayAkan BeKaL MakanAN

dari dulu lagi, time aku kecik², ma dah momok kan aku dengan bekal² makanan yang dia masak sendiri, walaupun aku akui ianya kurang enak... kalau tak kentang goreng bersama telur scram, ianya mesti roti yg dipalit² kan dengan mentega kacang yg boleh menyebapkan roti itu melekat² pada gigi ketika dimakan...

skrang nih pun aku dah mula membawa bekal ke office.. bangun pagi, ma sudah ke tempat kerja, hannya akan tinggal aku yg baru bangun,

terkelip² di kaki katil....

membalas msg si dia....

mengetuk² balang kaca di sebelah katil....

menunggu si dia membalas msg kembali....

jika tiada, baru lah aku bangun....

membuat senaman serba sedikit....

siapkan sarapan untuk diri sendiri....

capai tuala di belakang pintu....

kembali mengetuk² balang kaca di sebelah katil....

masuk ke bilik air....

berangan di depan cermin....

mandi....



hari nih aku masak masala roll.... hebat kan? tak lah hebat mana, ianya aku bungkus malam tadi dari kedai mapley, aku hannya perlu masukkan ke dalam oven pagi tadi...

dan bila aku makan di office nih, semua orang akan menjeling kerana kekuranggan kesopanan aku makan depan komputer... lantak ah, nih bekal aku, kalau nak, bawak sendiri!!!! huhuhuhu...

walaupun aku nih seorang perokok yg tegar, tapi sekarang sudah mula kurang menghisap rokok, buktinya, aku masih belum lagi menghisap rokok pagi nih... mungkin akan tiba masanya bila seseorang utu memerlukan, nanti aku sudah sedia...

sarapan pagi nih aku selangkan dengan meylo... hmm... manis.. semanis dia..

ok, nak g sap kok dlu.. heheheeee... ;p

No comments: