Thursday, December 18, 2008

KuraNGkAn LajU


aku rindu kau..aku rindu nak tarik rambut kau. aku rindu nak cakap yg kau sangat boncet. aku rindu nak kua deting dgn kau. aku rindu sms kau pada setiap pagi walaupun seawal subuh!!. aku rindu dgn perangai kau yg mcm setan!!
aku rindu masa mula hubugan kita rapat. aku rindu masa kau di rumah sakit kerana kau teman aku chating walaupun kau kene pakai topeng bantuan pernafasan. aku rindu masa 1st date kita kat nasik ayam nadia. aku rindu..rindu..rindu...


aku nak refresh balik memori masa aku kenal kau.

1. mespes
2.komen & reply
3.komen & reply..komen & reply..komen & reply..komen & reply
4.cencorot tersepit yg masam!!
5.pulis pencen!!
6.komen & reply..komen & reply..komen & reply..komen & reply
7.pertukaran nombor henpon
8.sms..sms..sms..sms..
9.perjumpaan pertama --------> nasi ayam nadia!...eh silap banyak kali nak jumpe tapi kau mengelak..hihhiii
10.s.a.k.i.t (walaupun aku tau kau sakit dah lama)
11.pindah balik kg
12.genting.. :)
13.jauh
14.jauh
15.jauh

aku raser cam masa tu berlalu laju sangat.. sangat² laju... sangat² laju.. bencinya aku dengan kalajuan nih.. datang dengan pantas, merangkul aku selangkah dua, dan meninggalkan aku haruman hasil pelukan yg kau lepaskan... dan semakin jauh.. jauh.. n jauh...

tetiba mata aku sakit.

1 comment:

Anonymous said...

Aku tengah bosan.
Merewang gi usyar2 blog org.
Pastu sesuka hati spam comment.

Bila baca entry ni,
perasaan ko masa tulis entry ni mungkin sama mcm perasaan aku sekarang.

Whatever.
Aku mmg suka bg comment ntah pape.