Wednesday, January 7, 2009

2009, tErimA KasiH UNtuK PeRMULaAn YanG MenYUNdALkaN

thanks 2009,

permulaan yang sangat sundal..

kau mulakan dengan kesepian,
kau selangkan dengan kematian,
kau mimpikan dengan ketakutan,
kau kias² kan bayang² masa depan,
dan kau sedarkan aku dengan kebenaran...

kenapa bukan untuk aku semua yang indah² itu?
kenapa bukan untuk aku?

kenapa bukan aku yang dirangkul ketika mengecap kegembiraan?
kenapa bukan aku yang dirangkul ketika menangisi kesedihan?
kenapa bukan aku yang berlari disebelahnya ketika dia tertawa?
kenapa bukan aku yang semuanya yang ku mahu bersama dengan dia?

serabut....

3 comments:

♥ Elin Adrenalin ♥ said...

sundaall..sundal..sundal..

hmmmm.

iamstradust said...

asal emo?

SUNDAL JALAN said...

emosi emosi emosi... sisundal seperti aku, memang hidup penuh bergelumang dengan emosi.. kau pun tahu kan?