Friday, January 16, 2009

sorry, tiada ayat yang indah² di hari jumaat ini...

kesah ke kau dengan hati nih?

suka sangat bermain dengan simpul² ayat,

ke...?

dan bila aku sambung kan, kau kelenting!!

suka sangat membuat silap mata,

bukan nya aku minta sinar cahaya syurga,

cuma sedikit sahaja kelebihan berbanding rakan²...

urghhhhhhhhhhh!!!!!

kau buat aku jadi gila! rindukan bayang²!
kau buat aku tercekik! sesak nafas akibat lilitan rambut kau pada tengkuk aku!

aku faham, tak guna aku meluahkan perasaan benci maki dan sakit hati pada kau...
hannya menambah malu dimuka sendiri, menghiris luka dalam hati yang dah kering nih...

3 comments:

Anonymous said...

ayat-ayat kau mana pernah ada yang indah-indah.

SUNDAL JALAN said...

ada, tapi sekarang sudah tak dihargai dan diperlukan... jika ada pun, hannya akan terabai...

SUNDAL JALAN said...

tapi ok lah tu, kau kesah aper? hahaha.. persundalkan dirimu dulu...