Thursday, January 8, 2009

SediKit MuntaHan KenyAL yG SukaR DikunYAh

aku baru je siap mengedit video beberapa rakan ku di langkawi.. bercuti bersuka ria melihat telatah sekeliling sambil menyundal bersama gadis² mereka...

kepala sedikit semak dengan bau² najis yg menjejeh di sekitar keyboard.. muntahan² kenyal yang tak lalu untuk dikunyah, mata berkelip² memandang monitor yg tak paham bahasa, yang degil, yang didajalkan dengan sundal jauh sundal mengeluh... benci aku dengan semua mainan bahasa yang menjejeh², kau ingat ianya cool ker? ianya meloyakan otak yang berkerak nih...

muntah kenyal yang menjejeh itu aku kuis ketepi dengan kertas sampul surat lama, dari kertas ke kertas, saja aku begitu, tak mahu jatuhkan ke lantai, bukan kerana sayang, tapi kerana risau jijik bau sundal melekat di lantai office nih... lantas aku masukkan ke dalam plastik, dijinjit, dan dicampakkan ke dalam recycle bin..

right klick...

empty recycle bin...

itu semua sudah lama aku lakukan, cuma sering disungkit² kembali oleh tetikus, setiap kali disungkit, tiap kali tu jugak lah aku lakukan perkara yang sama...

right klick...

empty recycle bin...

tapi kali nih aku jadi mual, loya tekak nih, seperti ada yang tersangkut di anak tekak, seperti segumpal memori kuning, yang berkumpul, dan menyerakkan suara, menyakitkan tekak, aku cuba ludah keluar.. urghhh!!!! tersangkut!!!


kau!!! jangan nak menjejeh² kan otak aku nih lagi, kali terakhir aku cuba buang muntah kenyal yang sukar dikunyah nih, hannya kerana kau, sedikit kahak datang, aku gagahkan dengan mendengar suara mu, sedikit kahak datang, aku gagahkan dengan menelan isi hati mu... lega... semua kahak dapat aku ludah keluar...

sebatang rokok ku nyalakan... urgh!!! rasa seperti urutan dari budak belasan tahun.. "rokok langkawi"... nak aja aku nyalakan 4 batang sekali, biar penuh mulut nih dengan kebodohan.. yup, kebodohan kan? kebodohan yang mematangkan aku dari aku kenal apa itu hidup... berani? cuba lah pergi jauh dari si emosi, nanti dia bunuh diri... dia baru jer bisik pada telinga aku tadi...

takpayah la kau nak menyorok dibelakang monitor tu, muka kau dah cukup lebar, lebih lebar dari monitor tu.. takperlu lah kau menghasut² hati, sebap aku pasti hati dah ada kata putus sendiri, cuma terkadang, tersentak² melatah kecil... latahan yang comel, lebih comel dari kau!!

sila ambik nota ini kepada yang berkenaan...

a) jangan kacau hidup aku lagi
b) Tuhan, sila ampun kan dosa si emosi ini
c) regim israel, PUKIMAK KAU!!
d) kau, mari bercutiii!!!
e) aku, sila kembalikan kewarasan berfikir


(hannya muntahan kenyal yang sukar dikunyah, tiada kena mengena dengan sesiapa)

2 comments:

boleh jadi perempuan yang duduk disebelah kau said...

lol
-thats funny and yes, berjaya mempengaruhi. tahniah.
-actually nak cakap thats so cute.
sekali lagi LOL

boleh jadi perempuan yang duduk disebelah kau said...

p.s: berkenaan komen anda