Tuesday, January 20, 2009

kuew tiaw goreng, kopi o pekat..

bangun pagi nih, aku capai hf, tekan² aper yg patut.. pagi nih bagun laen sikit, sebap keadaan rumah yang tidak sunyi.. ma tak kerja, n abg aku balik mlm tadi.. aku bangun, n macam biaser lah, ketuk² kaca pemisah antara aku dan dia, tapi tiada balasan.. tiada sedikit pun tindak balas, bongek punyer cikrosehair, cuber la cakap "selamat pagi" ker haper ker... nih senyap jer... huh!!

malam tadi indah gila, ada yang datang mengusap² rambut aku apabila aku sedang baring kesakitan di atas ribanya,

"hmm, kau dah banyak uban lah..."

"tah lah, banyak berfikir kot"

"ko dah tue sbenarnyer, heheee..." sambil tersenyum manis..

"huh! kalo tak kutuk aku tak sah kan?"

"heee... rambut kau kasar la, macam berus!!..."

"huh! tau la rambut kau lawa"

"heee.. lawa kan rambut aku?..."

"ha'ah, macam bulu cencorot!"


aku hidupkan enjen motor, dan memecut laju ke tempat kerjer, singgah di sebuah kedai kampung dan aku beli kuew tiaw goreng...

sampai je office, aku terus g bwat air kopi o pekat giler babi.. sedap giler.. dapat la lepas kan gian minum kopi pekat di malam hari dengan orang yg aku selesa.. skrang nih, aku baru jer abis sarapan, berlatar belakangkan lagu dari faizal tahir.. puki betul designer aku nih, dari semalam, aku hannya dengar lagu yang sama nih kluar dari spekar komputer dier...

btw, hf aku dah kener bar.. minta maaf kepada peminat² yang tidak menerima sms undi dari ku pagi ini..

No comments: