Friday, January 16, 2009

puki sundal!!

lagi² muke kau! lagi² muke kau!!

petualang sundal betol!!

pagi lagi kau dah buat aku menyundal dengan fikiran sendiri!!

dah cukup kau sakitkan hati aku!?

bangun pagi tadi, sikit ketenangan aku kecapi, aku gagahkan jugak dengan beberapa patah perkataan yang dibalas dengan sepi, takperlah, aku faham, kau terlalu sibuk, tak punya walau sesaat masa terluang untuk menekan beberapa picisan perkataan...

terpandang lagi muka² sundal bila aku sampai di office, muka yang kau adap malam tadi kan? sampai macamtu sekali, kenapa? meluangkan rasa bosan bersamanya sambil bergelak ketawa sewaktu aku keseorangan dalam terang bulan? sudah tidak lagi sunyi kan? sudah tidak lagi sendiri kan? kini kau dah punya ramai kawan untuk berborak, dan ramai musuh untuk bersorak...

dan tinggalkan aku sendiri, cari sisa², kuping² kulit mati, untuk disembah dalam mimpi.. urghh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 comments:

boleh jadi perempuan yang duduk disebelah kau said...

aku suka kelantangan kau. aku rasa kau sangat selesa dgn setiap apa yg kau luahkan-mungkin.

Unknown said...

Ini sumer poyo.....haktuihhhhhhhhhhh